Etsi
Fanien hehkuttama kulttiklassikko alle eurolla? Voiko tämä muka olla huono sijoitus?
Tai niin ainakin kuvittelimme, mutta Batman voi yllättää positiivisestikin.
Hahaha hei tätä uutta vitsiä ette varmasti ole kuulleet ennen: KAKKU ON V
Kehittäjien puolustukseksi on sanottava, että Jackson ei ollut zombi, kun peliä tehtiin.
Kun kaikki muutkin pelit uusintaversioidaan, niin miksei myös rakastettua agenttiparodiaa?
Yhdysvaltain armeija esittää: tulevaisuuden sotilas, tänään.
Half-Lifeä poliisin perspektiivistä? Pelataanpa!
Ne tekivät Ultima Underworld III:n, mutta eivät kutsuneet sitä Ultima Underworldiksi!
Kunnianhimo on hyvä juttu, kunhan löytyy myös saman verran osaamista.
Mickey Rourke ja myöhemmin Epstein-muistioissa mainittu sotaveteraani? Eihän tämä voi olla kuin huippupeli!
Mitä tapahtuu, kun hämärä hiippari päättää tehdä oman peliversionsa David Lynchin Twin Peaksista?
Blizzard hautasi Warcraft Adventuresin vain muutamaa kuukautta ennen sen julkaisua. Fanit kaivoivat sen esiin ja viimeistelivät sen.
Kaikesta roskasta sitä onkin ihminen 300 markkaa elämässään maksanut!