Etsi
Tiesitkö, että kehitystiimin työskentelytavan vuoksi Silent Hill 2 sai tarinansa nopeammin kuin sarjan ensimmäinen osa? Lue suunnitteluprosessista täältä!
Tiesitkö, että The Last of Usissa oli määrä olla ikonisen kirahvikohtauksen lisäksi myös ikävämpi eläinkohtaaminen? Lue kehityksenaikaisista ideoista täältä!
Tiesitkö, että The Forestissa on osasia, jotka ammentavat innoitusta Disneyn elokuvista perhosineen ja sievine maisemineen? Lue inspiraation lähteistä täältä!
Tiesitkö, että peli, josta tuli myöhemmin Morrowind, oli hetken aikaa Marsiin sijoittuva merirosvoseikkailu? Lue kehityksen alkuvaiheista täältä!
Tiesitkö, että Stardew Valleyn intro päätyi mukaan peliin vasta aivan h-hetkillä? Lue taustoista täältä!
Tiesitkö, että ensimmäinen Yakuza syntyi halusta tehdä peli, jossa pääsee tutkimaan Tokion Kabukichon aluetta syvemmin? Lue pelin taustoista täältä!
Tiesitkö, että Celeste tehtiin alun perin neljässä päivässä fantasiakonsolille? Lue alkuvaiheista täältä!
Tiesitkö, että FFVI:een on työkaluavusteinen speedrun, jonka tärkeä elementti on kuoleminen puolisen sataa kertaa? Lue taktiikasta täältä!
Tiesitkö, että Oblivionin dialogin kummallisille sävyheittelyille on selitys, joka liittyy käsikirjoitukseen? Lue taustoista täältä!
Tiesitkö, että MB:n Microvision-käsikonsolista puuttui yksi oleellinen komponentti, jonka pelikasetit paikkasivat? Lue ensimmäisestä kasetteja käyttäneestä käsikonsolista täältä!