Huippusuosittu K-pop-yhtye LE SSERAFIM palaa esiintymään tämän vuoden BlizzCon-tapahtumaan, Blizzard paljastaa.
Yhtye nähtiin viimeksi tapahtuman lavalla vuonna 2023, jolloin ryhmä veti noin puolituntisen setin hittikappaleitaan. LE SSERAFIM on tullut pelaajille erityisesti useista Overwatch-yhteistöistään, jollaista tämäkin esiintyminen varmasti petaa.
BlizzCon järjestetään Kalifornian Anaheimissa 12.-13. syyskuuta.
Lähde: Blizzard
