Nokia-diili tuntuu peleissäkin – arvaatko kenestä tulee uusi Xbox-pomo?

Taisitpa arvata.

3.9.2013 11:01

Nokia myi matkapuhelintuotantonsa Microsoftille, ja kaupalla on merkitystä myös pelialalle.

Microsoft on uusinut äskettäin organisaatiotaan, ja Nokiaa johtanut Stephen Elop palaa Nokia-kaupan myötä yhtiön leipiin. Hänen vastuulleen lankeaa tulevaisuudessa Microsoftin uusi, puhelimet kattava ja laajennettu Devices Team eli laiteosasto, jonka alaisuuteen kuuluvat myös Xbox-pelikonsolit. Elop on siis uusi Xbox-johtaja.

Xboxia aiemmin luotsannutta Don Mattrickia seurannut ja suppeampaa nykyistä Devices-osastoa johtava Julie Larson-Green työskentelee puolestaan Elopin alaisuudessa.

 

 

Lähde: Steve Ballmer / Microsoft

Kuva: Luca Sartoni / Creative Commons