Pelistudio Bizarre Creations joutui lopettamaan toimintansa alkuvuodesta. Nyt studion suunnittelupäällikkö Gareth Wilson kertoi Brightonin pelinkehittäjien tapaamisessa syitä studion toisen joutsenlaulun, mainion ajopelin Blurin floppaamiselle – se toinen viimeinen pelihän oli keskiverto Bond-seikkailu Blood Stone.
Esimerkikkinä pelimaailman lainalaisuuksista Wilson otti yllättäen aamiaismurot. Hän kuvaili normaalia aamiaismuroannosta mukavaksi ja turvalliseksi vaihtoehdoksi, kun taas suklaalla päällystettyjä muroja hän kuvaili riskinotoksi: kaikki eivät niistä pidä, ja kuluttajan pitää ottaa riski niitä maistaessaan.
Blurin hän laski kuuluneen kolmanteen kategoriaan, jossa hän vertasi peliä aamiaismuroihin, jotka on terästetty pekonilla.
– Blurin tapauksessa tämä tarkoitti sitä, että pelaajat eivät yksinkertaisesti ostaneet peliä. Pelko huonosta pelistä on kuluttajalle suurempi vaikuttaja kuin riskinotto. Eivät pelaajat osta täysin uudenlaisia pelejä, jotka saattavat olla huonoja. Blurin tapauksessa sekoitus oikeita autoja ja aseita oli kuin annos muroja pekonilla höystettynä.