Crysis 2:sta julkaistiin kaksi kuvaa. Pelin on jo aiemmin vahvistettu sijoittuvan viidakon sijasta New Yorkin kaupunkimaisemiin. Julkaistujen kuvien perusteella peli näyttää äärimmäisen hyvältä. Voiko Crysis 2 olla näin hieno?