Aiemmin tällä viikolla huhuiltiin Nintendon tuovan uuden DSi-konsolin Japanin markkinoille vielä tänä vuonna. Nintendo vahvisti tämän pitävän paikkaansa.
Uusi DS kantaa nimeä DSi LL. DSi LL sisältää kaksi 4,2 tuuman näyttöä. DSi:n näytöthän olivat 3,25 tuumaisia, joten kokoa näyttöihin tulee aika reippaasti lisää.
Euroopan julkaisupäivästä ei vielä puhuttu mitään, mutta Japaniin laite saapuu marraskuun 21. päivänä 20 000 jenin (noin 150 euroa) hintaan.
Lähde: Kotaku
