DSi LL saapuu Eurooppaan maaliskuuhun 2010 mennessä. Nintendo kertoi DSi LL:n maksavan hieman normaalia DSi:tä enemmän suuremman koonsa vuoksi. Euroopassa kone kantaa nimeä DSi XL.
Nintendo paljasti uuden DSi-mallin eilen. Laite sisältää 4,2 tuuman näytöt. Näyttöjen koko on siis kasvanut lähes tuumalla. Japanissa uusi DSi saapuu kauppojen hyllyille marraskuussa.
Lähde: VG247