PSP2-huhut lentelevät taas valtoimenaan. Sisäpiirin lähteet tietävät kertoa, ettei PSP2 sisällä ensinkään UMD-asemaa. Väitettä voi pitää melko uskottavana, sillä formaatti ei ole ollut kummoinenkaan menestys Sonylle.

Sen sijaan lähteen toinen väite on jo vähän kovempaa luokkaa. Sen mukaan PSP2:ssa riittää prosessointitehoa tarpeeksi haastamaan Xbox 360:n pelit. Lähde myös kertoo laitteen sisältävät 1 gigatavun verran RAM-muistia, tuplasti enemmän kuin PS3:ssa tai Xbox 360:ssä.

Sony ei toistaiseksi ole virallisesti edes vahvistanut PSP2:ta. Laitteesta on kuitenkin kuultu jo paljon erilaisia huhuja.

Lähde: Eurogamer