Trials HD:n tehnyt RedLynx paljasti seuraavan pelinsä. Suomalainen hittifirma kehittää parhaillaan MotoHeroz-nimistä peliä Wiille.
Peli julkaistaan WiiWare-palvelun kautta. Kyseessä on kaksiulotteinen peli, jossa pelaajan tehtävänä on kallistaa ajokkiaan eteen ja taakse selvittääkseen pelin radat. Toisin kuin Trials HD:ssa, MotoHerozissa pääpaino on kilpa-ajamisella. Mukana on myös neljän pelaajan moninpeli, jossa ruudulta pudonnut pelaaja on ulkona kisasta.
Tarinapohjainen yksinpeli sisältää RedLynxin mukaan muistettavia hahmoja ja yli sata tasoa. Mukana on myös aika-ajot, jossa omaa aikaansa voi verrata maailman parhaiden ajajien aikoihin.
MotoHeroz julkaistaan Wiille ensi vuoden alussa.

