This is Vegasin kehitys on jäädytetty. Pelaajalehti.com kertoi pelistä ensimmäisen kerran alkuvuonna 2008. Viime elokuussa kerroimme pelin edelleen olevan kehitteillä. Nyt kuitenkin Warner Bros. on päättänyt siirtää pelin ö-mappiin.

CVG:n mukaan This is Vegasiin oli jo ehtinyt upota 43 miljoonaa dollaria. Julkaisu oli kuitenkin edelleen 8-12 kuukauden päässä.

This is Vegasin oli määrä sekoittaa ajamista, uhkapelaamista, väkivaltaa, naisia ja biletystä. Alta löydät muutaman kuvan pelistä.

tiv_axis

tiv_devil_girl

tiv_driving_4corners

tiv_olympus

tiv_olympus_2

Lähde: Eurogamer