This is Vegasin kehitys on jäädytetty. Pelaajalehti.com kertoi pelistä ensimmäisen kerran alkuvuonna 2008. Viime elokuussa kerroimme pelin edelleen olevan kehitteillä. Nyt kuitenkin Warner Bros. on päättänyt siirtää pelin ö-mappiin.
CVG:n mukaan This is Vegasiin oli jo ehtinyt upota 43 miljoonaa dollaria. Julkaisu oli kuitenkin edelleen 8-12 kuukauden päässä.
This is Vegasin oli määrä sekoittaa ajamista, uhkapelaamista, väkivaltaa, naisia ja biletystä. Alta löydät muutaman kuvan pelistä.
Lähde: Eurogamer




