Tennistähti Andy Murray on satuttanut kätensä melko erikoisella tavalla. Englantilainen tennispelaaja nyrjäytti jänteensä kädestään pelaamalla Pro Evolution Socceria pelikaverinsa Dani Vallverdun kanssa.

Murray kertoo Twitterissään hävinneensä juuri matsin Danille PESissä ja rikkoneensa kätensä. Murray myös toteaa tuoreimman PESin olevan oikein hyvä peli.

Useimmiten liiasta peliohjaimen pitelystä tulevat vaivat eivät kovin vakavia ole.

Lähde: Express