Tätä peliä et pääse koskaan pelaamaan

Pandemic suljettiin, Mercenaries 3 jäi limboon

14.9.2011 23:30

Mercenaries 3: No Limits -kuvaa on valunut nettiin. Electronic Arts sulki peliä kehittävän Pandemicin taannoin. Tiimi kehitti tuolloin kolmatta osaa Mercenaries-peliin.

Peli tuskin saapuu koskaan kauppojen hyllyille, joten sarjan ystävät joutuvat tyytymään videoon, joka pelistä valui nettiin.

Kyseessä on keskeneräinen koodi, joka osaltaan selittää pelin rosoisuuden. Tsekkaa video täältä!