Forza Motorsport 3 -autojen suunnittelukisamme on päättynyt. Kaikista osanottajista Pelaaja valitsi kolme mielestään hienointa luomusta yleisöäänestykseen, ja voittajaksi selviytyi Antti Loponen Angelic-autollaan.
Ääniä annettiin yhteensä 576 kappaletta ja Antin auto keräsi näistä tasan puolet eli 288 ääntä. Teemu Kempin Winter War taas nappasi 195 ääntä eli 34 % ja hyvänä kolmosena Ossi Mattsson Invader-autollaan sai 16 % äänistä eli 93 ääntä.
Antille lähtee palkinnoksi Forza 3 -tuotepaketti jossa on mukana laukku, huppari sekä avaimenperä, mukaan lähtee myös vuoden Live-kultajäsenyys. Äänestykseen osallistuneiden joukosta arvottiin myös yksi voittaja vuoden Live-kultajäsenyydelle.
Kiitos kaikille osanottajille ja äänestäjille!
