Miltä Grand Theft Auto IV näyttäisi fps-kuvakulmasta? Modaajat antavat vastauksen niille, joita asia on askarruttanut.
Vaikka kuvakulma ei välttämättä olekaan kaikkein käytännöllisin GTA-peleihin, tuo se kuitenkin myös melko uskomattoman fiiliksen Liberty Cityn katuihin. Tsekkaa fps-video ohesta: