Tamperelainen Universomo työstää Beat City -nimistä rytmipeliä Nintendon DS-konsolille. Beat City on helposti lähestyttävä minipelikokoelma, joka sisältää 20 värikästä ja rytmikästä minipeliä. Pelaaja kontrolloi peliä Stylus-kynällä ja kosketusnäytöllä rytmitajua vaativissa minipeleissä.
Beat Cityn on määrä saapua DS:lle keväällä 2010. Pelin julkaisijana toimii THQ.

