Splinter Cell 6:n tuotanto on jo alkanut. Peliä kehitetään Ubisoftin Toronton studiolla.

Asian paljasti Jade Raymond, joka on mukana työstämässä Splinter Cell 6:tta. Raymondin mukaan projektiin on palkattu 83 henkilöä työstämään Sam Fisherin paluuta.

Jade Raymond pomppasi pelimaailman julkkikseksi työskenneltyään ensimmäisen Assassin’s Creedin tuottajana.

Tsekkaa Jade Raymondin Splinter Cell 6 -paljastusvideo täältä!