Sony-pomo Shuhei Yoshida myöntää PSP:n ikääntyneen. Yoshidan mukaan laite oli kuusi vuotta sitten kirkkainta, uusin ja suurin, mutta vuosien saatossa laite alkaa olla vanhentunut.

PSP tullaankin nyt suuntaamaan nuoremmille ja satunnaisemmille pelaajille. Sony tulee jatkossa keskittymään juuri kyseisiin markkina-alueisiin PSP-peleillään.

PSP2:sta Yoshida ei vielä hiiskahtanutkaan. Mortal Kombat -kehittäjä on kuitenkin jo myöntänyt laitteen olevan heidän käsissään ja melko tehokas.

Lähde: Edge