Tomonobu Itagaki vihjailee seuraavan sukupolven konsoleista. Devil’s Third -peliä parhaillaan tekevä Itagaki kertoo tiimin pitävän silmällä tulevaisuuden pelialustoja tekniikkaa kehittäessään.
Itagaki ei kuitenkaan viitannut PSP2:een ja 3DS:ään. Miehen mukaan Nintendo saattaa olla tuomassa markkinoille vielä jotakin muuta uuden käsikonsolinsa lisäksi.
Wii HD:sta on spekuloitu ja huhuiltu jo pitkään. Toistaiseksi kuitenkaan virallista infoa ei Nintendolta ole saatu. Jotkut alan analyytikot uskovat Wiin jäävän tulevina vuosina kilpailijoiden varjoon niin pahasti, että uuden teknologian tuominen markkinoille on väistämätöntä.
Onko Nintendo siis tuomassa Wii HD:ta tai jopa Wii 2:ta markkinoille? Vain aika voi näyttää.
Lähde: Andriasang