Seuraava Grand Theft Auto nähdään kahden viikon päästä?

Huhu: E3-messuilla luvassa GTA:ta

14.9.2011 23:21

Seuraava Grand Theft Auto paljastuu parin viikon päästä, kertoo huhu. Nettiin valunut E3-pelilista sisältää nimen Grand Theft Auto V: Vice.

Asiasta on huhuiltu jo kuukausia. Analyytikko Mike Hickey veikkasi julkistuksen tulevan ennen kesää. Jesse Divnich on taas jo kahteen otteeseen veikannut GTA-julkistuksen tulevan E3-messuilla.

Grand Theft Auto IV:n julkaisusta on nyt kulunut jo kaksi vuotta, joten seuraavan osan julkistus alkaa olla ajankohtainen.

E3-messut starttaavat 15. kesäkuuta. Messujen tapahtumia voit seurata Pelaajalehti.comista.

Lähde: CVG