Sega-veteraani Yuji Naka haluaisi tehdä Dreamcast 2:n. Ivy the Kiwi -peliä parhaillaan työstävä Naka kertoo hänen kutsumuksensa olevan rautapuolella.
-Kaipaan niitä vanhoja hyviä aikoja, jolloin olin mukana konsolien kehityksessä. Minä olin vaikuttamassa useisiin Segan konsoleihin ja ohjaimiin. Jos vain mahdollista, haluan tulevaisuudessa palata samojen askareiden pariin, ja toimia esimerkiksi neuvonantajana, Naka kertoo.
-Jos Ivy the Kiwi menestyy oikein hyvin Euroopassa, ehkä pääsen tekemään Dreamcast 2:ta, Naka vitsailee.
Segalla ei ole toistaiseksi ollut halua palata konsolivalmistajaksi. Yhtiö työstää tätä nykyä pelejä kaikille eri alustoille.
Lähde: CVG