Remedy kehittelee uutta peliä. Kerroimme aiemmin Remedyn hakevan työntekijöitä seuraavaan Xbox 360 -projektiin. Nyt tuosta projektista on ilmeisesti paljastunut hieman lisää infoa.
Remedy hakee sivuillaan työntekijöitä AAA-luokan konsolipeliin. Hakemuksesta löytyy mielenkiintoinen kohta. Liikkeentunnistusteknologian, kuten Kinectin, tuntemus lasketaan eduksi.
Toistaiseksi on epävarmaa, mitä Remedy työstää. Heti ensimmäisenä tulee tietenkin mieleen Alan Wake 2, joka käyttää peliohjaimen lisäksi myös Kinectiä tavalla tai toisella.
Lähde: Remedy