Kotimainen Remedy Entertainment kertoo tuoreessa tiedotteessaan peruneensa koodinimellä Kestrel kulkeneen moninpeliprojektinsa. Tencentin kanssa yhteistyössä kehitellyn pelin parissa työskenteli vain murto-osa studion väestä ja projekti oli vasta aikaisessa suunnitteluvaiheessa. Projekti käynnistyi viime vuoden marraskuussa aikaisemman projektin, Vanguardin, pohjalta.

Yhtiö kertoo päätöksen antavan studiolle enemmän mahdollisuuksia keskittyä työskentelemään jo olemassa olevien pelisarjojen parissa. Kestrelin kimpussa olleet kehittäjät on määrä siirtää muihin projekteihin.

Remedy lupasi aiemmin tänä vuonna kehittävänsä uusia pelejä jatkossa säännöllisemmällä tahdilla. Yhtiön tavoitteena on hakea kasvua niin Alan Wakesta kuin Controlista, jotka omaavat molemmat vahvan bränditunnettavuuden.

Lähde: Remedy

Lisää luettavaa