Ranskan virallinen Nintendo-lehti kertoo Red Steel 3:n olevan tulossa. Lehden mukaan Red Steelin kolmas osa käyttää Nintendon sykkeen tunnistavaa Vitality Sensor -lisälaitetta.
Toistaiseksi Red Steel 3:a ei ole vielä virallisesti vahvistettu, mutta viralliset lehdet harvoin kirjoittelevat tuulesta temmattuja uutisia sivuilleen.
Ubisoftilta kommenttia asiaan odotellaan lähiaikoina.
Lähde: CVG