RE4:n Wii-versio Eurooppaan kesäkuussa

Umbrella Chronicles myöhemmin tänä vuonna

14.9.2011 21:44

Wiille tänä vuonna saapuvien Resident Evil 4:n ja Umbrella Chroniclesin eurojulkaisijaksi on ilmoittautunut Nintendo. Yhtiö hoiti myös kauhuseikkailusarjan neljännen osan GameCube-version jakelun vuonna 2005.

Resident Evil 4:n Wii-version julkaisupäivä on 29. kesäkuuta. Sarjan osien 0-3 ympäristöihin sekä muun muassa Umbrellan päämajaan sijoittuvan Umbrella Chroniclesin julkaisupäivää ei ole vielä vahvistettu.