Philipsin mainoskampanja 15 vuoden takaa – Kun kaikki menee pieleen

CD-i-mainokset vuodelta 1995

14.9.2011 23:30

Philips koetti tunkeutua konsolimarkkinoille 15 vuotta sitten. CD-i:tä mainostettiin pelikonsolin sijaan multimediasoittimena, joka toistaa äänilevyt, videot, pelit ja tekee vaikka mitä. Konsolin pelivalikoima oli kuitenkin surkea, eikä laite koskaan lyönyt itseään läpi, vaan jäi flopiksi. Edes Philipsin iskevä mainoskampanja ei auttanut.

Ohessa pari näytettä Philipsin mainoskampanjasta.