Voiko peligrafiikka olla liian hyvää? Mega64:n tuoreimmassa jaksossa tutut naamat testaavat Nintendon tulevaa 3d-masiinaa, 3DS:ää. Ikävä kyllä laitteen 3d-efekti on vähän turhan tehokas, ja tämä avaa täysin uudenlaisia ongelmia pelaavalle kansalle.
Perjantaikevennys: Turhan tehokas 3d-efekti
3DS Mega64:n testissä
14.9.2011 23:18