DigiExpot järjestetään tänä viikonloppuna. Pelaajan ständillä pääset osallistumaan F1 2010 -kilpailuun, josta voit voittaa itsellesi PlayStation 3 -pelikonsolin ja F1 2010 -pelin.
Osallistuminen on helppoa. Pelaajan ständillä pääseet pelaamaan peliä. Parhaat ajajat pääsevät sunnuntaina pelattavaan finaaliin, joista paras palkitaan PS3-konsolilla ja F1 2010 -pelillä. Toiseksi ja kolmanneksi tulleet saavat itselleen F1 2010 -pelit.
Tule siis DigiExpoille ja pelaa itsellesi PlayStation 3!