Osallistu DigiExpoilla F1-kisaan – Voita PS3 ja peli!

Formula 1 -kisa Pelaajan ständillä

14.9.2011 23:29

DigiExpot järjestetään tänä viikonloppuna. Pelaajan ständillä pääset osallistumaan F1 2010 -kilpailuun, josta voit voittaa itsellesi PlayStation 3 -pelikonsolin ja F1 2010 -pelin.

Osallistuminen on helppoa. Pelaajan ständillä pääseet pelaamaan peliä. Parhaat ajajat pääsevät sunnuntaina pelattavaan finaaliin, joista paras palkitaan PS3-konsolilla ja F1 2010 -pelillä. Toiseksi ja kolmanneksi tulleet saavat itselleen F1 2010 -pelit.

Tule siis DigiExpoille ja pelaa itsellesi PlayStation 3!