Wii 2:ta ei tulla näkemään markkinoilla vielä hetkeen. Nintendon Reggie Fils-Aime kertoo, ettei uutta sukupolvea tuoda markkinoille ennen kuin nykyinen Wii on myynyt Yhdysvalloissa 45 miljoonaa kappaletta. Tavoitteeseen päästäkseen Nintendon täytyy siis myydä noin 15 miljoonaa Wiitä Yhdysvalloissa.

Wii on tällä hetkellä konsolisodan johdossa ja useiden ammattilaisten mukaan jo tämän kierroksen varma voittaja. Laitetta on myyty noin 75 miljoonaa kappaletta. Wiin lähin kilpailija on Xbox 360, jonka maailmanlaajuinen myyntiluku on noin 44 miljoonaa.

Lähde: Eurogamer