Nintendo ei pidä juuri julkaistua iPadia vakavana kilpailijana pelimarkkinoilla. Nintendon Reggie Fils-Aimen mukaan Applen tuotteilla ei ole vaikutusta Nintendon peleihin tai alustoihin.
-Näkemäni datan perusteella ihmiset lataavat Apsin laitteelle, näpräävät sitä hetken ja siirtyvät seuraavaan juttuun, Reggie kertoo ja jatkaa:
-Meidän pelit edustavat kaikkea digitaalisen viihteen suupaloista aina kokonaisiin aterioihin, riippuen pelistä. Applen pelit eivät ole edes suupaloja.
Lähde: CVG