NBA Elite 11 on lentänyt ö-mappiin. Electronic Arts vahvisti, ettei peliä tulla julkaisemaan.
Pelin piti alunperin ilmestyä tänä syksynä, mutta sen julkaisu siirrettiin pelin keskeneräisyyden vuoksi. Nyt kuitenkin NBA Elite 11:n tuotanto on lakkautettu kokonaan, eikä peliä tulla julkaisemaan ollenkaan.
EA keskittää nyt voimavaransa NBA Elite 12:een, joka saapuu markkinoille syksyllä 2011. Pelin kehitys on siirretty EA Tiburonin käsiin.
Lähde: Eurogamer