F1-kuski Vitantonio Liuzzi suunnittelee käyttävänsä Codemastersin F1 2010 -peliä harjoitusvälineenä. Force India -tallissa ajava Liuzzi kertoo hakevansa F1 2010:llä ylimääräistä harjoitusta Korean kilpailuun.
-Aion treenata kisaa simulaattorilla, mutta olen myös suunnitellut hankkivani F1 2010 -pelin saadakseni hieman lisää harjoitusta, Liuzzi paljastaa.
F1 2010 on ollut arvostelumenestys. Pelaaja napsautti pelille viime numerossaan 8/10 pistettä.
Lähde: ESPN