Microsoft on aloittanut modaajien jahtauksen Xbox Livessä. MSNBC:n uutisen mukaan Microsoft on juuri bannannut Xbox Livestä 600 000 – 1 000 000 Xbox 360 -konsolia. Xbox Livessä on noin 20 miljoonaa käyttäjää, joten bannattujen määrä on huomattava.
Microsoftin puhemies kommentoi:
-Emme kerro tarkkoja lukuja bannattujen määrästä, mutta voin vahvistaa, että olemme ryhtyneet toimiin konsolin modaajia ja laittomien pelikopioiden pelaajia vastaan.
Lähde: Kotaku