Loppu ei tullutkaan: Ihmiset pelaavat Halo 2:ta

Liven loppu ei koittanutkaan vielä

14.9.2011 23:18

Alkuperäisen Xbox Liven piti sulkeutua eilen. Microsoft ilmoitti jo hyvän aikaa sitten sulkevansa Liven ensimmäisen Xboxin pelien kohdalta 14. huhtikuuta. Vaikka aika on mennytkin jo umpeen, ei Liveä ilmeisesti suljetukaan.

Kotaku raportoi ihmisten edelleen pelaavan Halo 2:ta. Vielä ei tiedetä onko aikataulu hieman venynyt vai mistä on kyse, mutta Halo 2 -nälkäisten kannattanee käyttää aika tehokkaasti pelaten.

Lähde: Kotaku