Tammikuussa ilmestyvä LittleBigPlanet 2 ei tule sisältämään 3D-tukea. Peli oli alun perin yksi niistä peleistä, jotka ovat 3D-pelaamisen keulakuvia. Nyt suunnitelmat ovat kuitenkin muuttuneet.
Sonyn Mark Valledor kirjoitti asiasta PlayStation Blogin kommenteissa. Mitään erityistä syytä ei 3D:n poistamiselle ole vielä annettu. Lisää infoa lienee kuitenkin luvassa lähempänä julkaisua.
LittleBigPlanet 2:sta julkaistaan demo juuri ennen joulua. 22. joulukuuta PS3:n omistajat pääsevät testaamaan LBP2:ta demon muodossa.
Lähde: PlayStation Blog