Take-Two ilmoitti L.A. Noiren myöhästyvän. 1940-luvulle sijoittuva etsiväpeli on nyt määrä saada kauppojen hyllyille vuoden 2011 ensimmäisellä puoliskolla. Peliä pääsee siis pelaamaan viimeistään kesäkuussa.

L.A. Noire paljastettiin alun perin vuonna 2005. Pelin oli määrä ilmestyä tänä syksynä, mutta sen arveltiin myöhästyvän.

Samalla yhtiö ilmoitti äskettäin julkistetun BioShock: Infiniten julkaisun tapahtuvan vuonna 2012. BioShock: Infinitestä löydät kuvia täältä!

Lähde: Take-Two