Kehittäjä: Pelimme näyttää mihin 3D-teknologia pystyy

MotorStorm Apocalypse 3D:n lippulaiva?

14.9.2011 23:25

MotorStorm Apocalypse näyttää mihin 3D-teknologia teknisesti pystyy, kertoo peliä kehittävä Matt Southern. Southernin mukaan MotorStorm Apocalypsen suurin etu muihin 3D-peleihin nähden on kehitystiimi Evolutionin kokemus.

-Me olemme onnekkaita, sillä olemme työskennelleet 3D-teknologian parissa kahden vuoden ajan PS3:lla ja kolmen vuoden ajan pc:llä.

Southernin mukaan näiden vuosien ajan yhtiö on saanut hyvän kuvan siitä, miten 3D:tä voi parhaiten hyödyntää peleissä.

MotorStorm Apocalypse julkaistaan ensi vuonna PlayStation 3:lle.

Lähde: CVG