Mortal Kombat -kehittäjällä on hallussaan PSP2. Mortal Kombatin tuottaja Shaun Himmerick kertoo tiimin työskentelevän jo PSP2:n parissa. Laite on Himmerickin mukaan melkoisen tehokas.
Sony ei ole toistaiseksi vielä pukahtanut PSP2:sta sanallakaan. Nintendo paljasti kilpailevan 3DS-konsolin jo alkuvuonna, joten PSP2-huhut ovat kiivaita. Himmerickin lausuntojen perusteella laite todella on olemassa, joskin Sonyn virallista ilmoitusta odotellaan vielä.
Lähde: Eurogamer