Apple julkaisi iPad-tabletin viime viikonloppuna Yhdysvalloissa. Laite myi heti ensimmäisen myyntipäivän aikana 300 000 kappaletta ja vauhditti myös Applen kurssia. Laitteella voi lukea sähköisiä kirjoja, kuunnella musiikkia, selata internettiä ja pelata pelejä. Toistaiseksi laite tukee vain Wi-Fiä, mutta 3G-versio on tulossa myyntiin myöhemmin tässä kuussa.
iPad tulee olemaan iPhonen tapaan kovassa huudossa myös pelipuolella. Laitteelle on jo käännetty omat versiot muutamista legendaarisista pelisarjoista. Saimme käsiimme kuvia WormsHD:sta, Resident Evil 4: iPad Editionista ja Metal Gear Solid Touchista.
MGS: Touch:
Resident Evil 4: iPad Edition
WormsHD:














