Räppäri/näyttelijä Ice Cube on mukana Call of Duty: Black Ops -pelissä. Suomessakin esiintynyt muusikko kertoo Twitterissä esiintyvänsä Treyarchin sotapelissä Corporal Bowmanin roolissa.

Call of Duty -pelisarja tuntuu olevan erityisen rakas räp-tähdille. Ice-T on useaan otteeseen kertonut pelaavansa peliä verkossa Xbox 360:llä. 50 Cent taas esiintyi viime vuonna julkaistussa Modern Warfare 2:ssa.

Call of Duty: Black Ops julkaistaan 9. marraskuuta Xbox 360:lle, PlayStation 3:lle, pc:lle, Wiille ja DS:lle.

Lähde: Twitter