Activision paljastaa huhun mukaan uuden 007 GoldenEye-pelin ensi viikolla alkavilla E3-messuilla. Eurogamer-sivuston lähteen mukaan GoldenEye tulee Wiille ja DS:lle marraskuussa.
Toistaiseksi ei ole vielä varmaa onko kyseessä kokonaan uusi GoldenEye-peli, vai N64:n GoldenEye 007, jota pidetään edelleen kaikkien aikojen parhaana James Bond-pelinä.
Huhun mukaan GoldenEye-peliä työstää Eurocom ja n-Space.
Toistaiseksi huhut GoldenEye-pelistä ovat vielä täysin vahvistamattomia.
Lähde: Eurogamer