Vanha Bungie-klassikko Marathon saattaa saada jatkoa. Halo-sarjasta tunnettu Bungie rekisteröi juuri Marathon-nimen käyttöönsä.
Marathon oli Bungien ensimmäisiä pelejä. Pelisarjan ensimmäinen osa julkaistiin Mac-tietokoneelle vuonna 1994, kauan ennen Halo-sarjan syntyä. Marathonia seurasi Marathon 2: Durandal, sekä Marathon Infinity. Marathon 2 käännettiin myöhemmin myös Xbox 360:lle ja julkaistiin Live Arcade -latauspalvelun kautta.
Nyt Bungie saattaa hyvinkin palata vanhan fps-sarjansa pariin, kunhan loppuvuonna julkaistava Halo: Reach on saatu hoidettua alta pois.
Lähde: Eurogamer