Bungie on jo uuden teknologian kimpussa. Activisionin kanssa yhteistyötä tekevä Halo-tiimi kehittää parhaillaan uutta pelimoottoria seuraavaan peliinsä. Halo: Reachin pelimoottori jää Microsoftin käsiin, eikä studio aio lisensoida pelimoottoria toiselta osapuolelta.

Bungien Brian Jarrardin mukaan tiimi ei halua työskennellä muiden tiimien pelisarjojen parissa, tai tehdä pelejä muiden työkaluilla, vaan luoda omia maailmoja omalla teknologialla.

Bungie sai juuri Halo: Reachin valmiiksi, joka saapui kauppojen hyllyille tänään. Nyt tiimi työstää uutta pelisarjaa Activisionille.

Lähde: Eurogamer