Gran Turismo 5:n odottelun povataan venyvän odotettuakin pidemmäksi. Italialainen pelisivusto kertoo kuulleensa Sonyn edustajalta GDC:ssä GT5:n julkaisun tapahtuvan vasta lokakuussa 2010.
Ilmeisesti tekemistä pelissä vielä riittää, sillä sen vahvistettiin tukevan PlayStation Move -liikkeentunnistusohjainta. Sonylla on varmasti mielessään myös 3d-teknologian valjastaminen Gran Turismo 5:een. PS3:n on kerrottu saavan 3D-ominaisuuden jo tänä kesänä.
Toistaiseksi Sony ei ole vielä vahvistanut GT5:n julkaisupäivämäärää. Pelin on kuitenkin luvattu ilmestyvän vielä tämän vuoden puolella.
Lähde: GTPlanet