Pelaaja tarjoaa tämän vuoden DigiExpo-messuilla F1 2010 -kilpailun. Kilpailussa voit voittaa itsellesi Playstation 3 -konsolin ja F1 2010 -pelin.
Mikäli haluat osallistua kilpailuun, tule Pelaajan ständille ilmoittautumaan kisaan ja ajamaan paras kierrosaika F1 2010 -pelissä. Osallistua voi perjantaina, lauantaina ja sunnuntaina. Neljä parasta kuskia pääsevät mukaan finaaliin, jonka voittaja palkitaan PS3-konsolilla ja F1 2010 -pelillä. Luvassa on myös päiväkohtaisia pelipalkintoja.
Osallistumispäivät- ja -ajat:
Perjantai: 15-18
Lauantai: 11-16
Sunnuntai: 10-13 + Finaali kello: 15:00!
Nähdään messuilla!