F1 2010 -kilpailu Pelaajan DigiExpo-ständillä – Tule mukaan!

Tule, näe ja voita!

14.9.2011 23:29

Pelaaja tarjoaa tämän vuoden DigiExpo-messuilla F1 2010 -kilpailun. Kilpailussa voit voittaa itsellesi Playstation 3 -konsolin ja F1 2010 -pelin.

Mikäli haluat osallistua kilpailuun, tule Pelaajan ständille ilmoittautumaan kisaan ja ajamaan paras kierrosaika F1 2010 -pelissä. Osallistua voi perjantaina, lauantaina ja sunnuntaina. Neljä parasta kuskia pääsevät mukaan finaaliin, jonka voittaja palkitaan PS3-konsolilla ja F1 2010 -pelillä. Luvassa on myös päiväkohtaisia pelipalkintoja.

Osallistumispäivät- ja -ajat:

Perjantai: 15-18

Lauantai: 11-16

Sunnuntai: 10-13 + Finaali kello: 15:00!

Nähdään messuilla!