F1 2010 julkaistiin viime viikolla. Jo nyt pelistä on löytynyt kiusallinen bugi, joka korruptoi pelin tallennuksen. Bugi on esiintynyt kaikilla alustoilla, PS3:lla, Xbox 360:lla ja pc:llä. Codemasters lupaa nyt tuoda korjauksen peliin verkon kautta.
Bugi ilmaantuu, kun suoritettuasi R&D-tehtävän keskeytät kisan kisainsinöörin valikon kautta, rikot autosi ja palaat varikolle keskeyttämään kisan tai tulet diskatuksi ja palaat varikolle. Näitä toimintoja ei siis kannata nyt suorittaa.
Toistaiseksi on vielä epäselvää milloin korjaustiedosto saapuu ladattavaksi.
Lähde: Eurogamer