Shift 2 tulee olemaan Gran Turismo 5:ttä parempi, uhoaa Electronic Arts.

EA:n Patrick Soderlund kertoo ensi vuoden alussa ilmestyvän Shift 2 -ajopelin kilpailevan suoraan Gran Turismoa vastaan.

Soderlundin mukaan GT5 vie joillakin osa-alueilla, kuten autojen määrässä. Mies kuitenkin toteaa samaan hengenvetoon GT5:n olevan lähinnä steriili autojen keräilyyn keskittyvä peli.

Shift tarjoaa autenttisen ajokokemuksen ja fiiliksen siitä, millaista on olla kilpa-auton ratissa. Näillä osa-alueilla me ylitämme Gran Turismon, Soderlund hehkuttaa.

Shift 2: Unleashed ilmestyy ensi vuoden alussa PS3:lle ja Xbox 360:lle. Peli on jatkoa viime syksynä ilmestyneelle Need for Speed: Shiftille.

Lähde: CVG