Nintendon DS-käsikonsoli ohitti PlayStation 2:n myyntiennätykset, ja nousi Iso-Britannian kaikkien aikojen myydyimmäksi pelikonsoliksi. DS:ää on myyty Briteissä yli 10 miljoonaa kappaletta.
PlayStation 2 -konsoleita löytyy Iso-Britanniasta 10,02 miljoonaa, kun taas DS:ää 10,05 miljoonaa. DS-kauppa käy edelleen viikosta toiseen kiivaana.
DS julkaistiin Euroopassa maaliskuussa 2005.
Lähde: MCVUK