DigiExpo-messut palaavat messukeskukseen! Suomen kattavimmat viihde-elektroniikkamessut järjestetään Pasilan messukeskuksessa 5.-7. marraskuuta 2010. Pelaaja-lehti on tänäkin vuonna vahvasti mukana messuilla.
Järjestämme nyt mahdollisuuden voittaa liput itsellesi ja kaverillesi DigiExpo-messuille. Arvomme yhteensä 25 kahden lipun lippupakettia.
Osallistu siis lippuarvontaan täältä! (Avaa linkki uuteen ikkunaan tai välilehteen).
Nähdään DigiExpo-messuillla!
