DigiExpo-lavaohjelma sai odottamattoman käänteen – Nuori mies hyökkäsi Marion ja Luigin kimppuun – Katso video!

Nintendo-maskoteille kyytiä

14.9.2011 23:29

DigiExpo-messut järjestettiin viime viikonloppuna Messukeskuksessa. Videopelit olivat jälleen vahvasti edustettuina messuilla.

Nintendo juhlisti messuilla Super Marion 25-vuotissyntymäpäivää. Pelilavalla pelattiin New Super Mario Bros. Wiitä. Show’n päätyttyä ilmeisesti häviöstä harmistunut pelaaja kävi lavalla pyörineiden Nintendo-maskottien kimppuun.