DigiExpo-messut järjestettiin viime viikonloppuna Messukeskuksessa. Videopelit olivat jälleen vahvasti edustettuina messuilla.
Nintendo juhlisti messuilla Super Marion 25-vuotissyntymäpäivää. Pelilavalla pelattiin New Super Mario Bros. Wiitä. Show’n päätyttyä ilmeisesti häviöstä harmistunut pelaaja kävi lavalla pyörineiden Nintendo-maskottien kimppuun.